IPPP » Archiwum 2011 » Zapytanie ofertowe: PR projektu
  • Ppp to realizacja zadań publi- cznych w szerokim zakresie
  • Konferencje „Speed uppp…” – 7 wydarzeń w 3 krajach, 781 gości
  • Ppp to odpowiedź na potrzebę rozwoju regionalnego w XXI w.
  • Ppp: tworzenie infrastruktury i świadczenie usług publicznych
  • Ppp i jego rola w zaspokajaniu potrzeb mieszkaniowych
  • Ppp w drodze po odnawialną energię wspiera innowacje
  • 'PPP Magazine' - anglojęzyczny magazyn o rynkach ppp
  • Gospodarowanie odpadami to globalne zadanie dla ppp.
  • Odpowiedzialność społeczna: ppp w ochronie zdrowia

Zapytanie ofertowe: PR projektu

Usługi PR projektu

Warszawa, 19.09.2011

W związku z podpisaniem przez Instytut Partnerstwa Publiczno-Prywatnego umowy partnerskiej z Polską Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości przy realizacji Projektu systemowego pt. Partnerstwo publiczno-prywatne” finansowanego ze środków PO KL Programu operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 2.1, Poddziałanie 2.1.3 zapraszamy do składania ofert na świadczenie usług PR projektu:

OFERTA: Public Relations (PR) projektu -ZAPYTANIE OFERTOWE PDF

.

Przedmiot zapytania ofertowego:

Przedmiotem niniejszego zapytania ofertowego jest prowadzenia działań promocyjno-informacyjnych z zakresu Public Relations (PR) w okresie realizacji projektu, tj. od dnia podpisania umowy z wykonawcą do dnia 31 grudnia 2014 r.

Kod CPV:

79416000-3 Usługi public relations

79342200-5 Usługi w zakresie promocji

Działania promocyjno-informacyjne z zakresu PR obejmą w szczególności:

  1. Opracowanie strategii marketingowej projektu;
  2. Wydawanie i dystrybuowanie newslettera;
  3. Przygotowywanie dla mediów, w tym mediów elektronicznych, notatek informacyjnych na temat realizacji projektu;
  4. Pomoc w redagowaniu artykułów promujących projekt w prasie i mediach elektronicznych;
  5. Utrzymywanie bieżących kontaktów z przedstawicielami mediów zainteresowanymi informowaniem opinii publicznej o realizacji zadań projektowych;
  6. Zapraszanie przedstawicieli mediów na wydarzenia organizowane w ramach projektu;
  7. Promocję projektu poprzez współpracujące instytucje, organizacje i podmioty;
  8. Uruchomienie profilu projektu na portalach społecznościowych (np. Facebook);
  9. Opracowanie logotypu projektu. IPPP oczekuje, że wykonawca w ramach usługi zaproponował 3 wzory logotypu projektu, z których IPPP razem z PARP wspólnie wybiorą ostateczny logotyp projektu
  10. Umieszczanie logotypu projektu wraz z informacją o źródle finansowania projektu we wszystkich materiałach, dokumentach i informacjach związanych z realizowanym projektem – zgodnie z wytycznymi Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki;
  11. Prowadzenie monitoringu mediów i przekazywanie na stronę internetową treści medialnych pozyskanych w ten sposób.

Termin realizacji usługi:

Usługa będzie realizowana w terminie od 1 października 2011 r. do 31 grudnia 2014 r.

Wymagania wobec oferenta:

  1. doświadczenie w realizacji zadań wskazanych w zapytaniu ofertowym;
  2. zapewnienie dostępności zasobów ludzkich i technicznych w trakcie realizacji usług.

Opis sposobu przygotowania oferty:

Oferty składane w odpowiedzi na zapytanie, muszą zawierać:

  1. dane oferenta: firma, adres, adres poczty elektronicznej oraz nr telefonu;
  2. datę sporządzenia oferty;
  3. wynagrodzenie za całość usług będących przedmiotem oferty (cena netto i brutto – za całość realizacji zadań oraz za każdy miesiąc realizacji zadań);
  4. doświadczenie w zakresie zadań wskazanych w zapytaniu ofertowym;
  5. propozycja koncepcji strategii marketingowej projektu;
  6. podpis i pieczęć firmową oferenta.

Zamawiający nie dopuszcza realizacji usług objętych niniejszym zapytaniem ofertowym przez podwykonawców bez jego zgody.

Kryteria oceny ofert

W trakcie oceny ofert pod uwagę brane będą cena i doświadczenie oferenta oraz propozycja koncepcji marketingowej projektu. W razie pozytywnego zweryfikowania wymaganego doświadczenia i kwalifikacji znaczenie ma cena (kryterium wyboru). Zamawiający zastrzega sobie prawo do prowadzenia negocjacji z wybranym oferentem lub oferentami.

Termin i sposób składania ofert

Oferty należy składać do dnia 28 września 2011 do godziny 10.00 w formie elektronicznej na adres ppp-efs@ippp.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ofert: Bartosz Korbus, tel. 22 435 95 02, faks 22 482 10 50, e-mail: bartosz.korbus@ippp.pl

Wybór oferty

Uprzejmie informujemy, iż zakończony został proces wyboru wykonawcy usługi z zakresu Public Relations w ramach działalności informacyjno-promocyjnej na rzecz projektu systemowego PARP pt. „Partnerstwo publiczno-prywatne”, który współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 2.1 „Rozwój kadr nowoczesnej gospodarki”, Podziałanie 2.1.3 „Wsparcie systemowe na rzecz zwiększania zdolności adaptacyjnych pracowników i przedsiębiorstw” PO KL.

Po analizie wszystkich otrzymanych dokumentów najlepszą ocenę uzyskała oferta firmy Consulting & More.

Serdecznie dziękujemy wszystkim Państwu za zainteresowanie naszym zapytaniem ofertowym oraz za przesłanie Państwa ofert na wykonanie w/w usługi.

Zestawienie wszystkich nadesłanych ofert – WYBÓR OFERTY PDF

Projekt systemowy PARP „Partnerstwo Publiczno-Prywatne”
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Działanie 2.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

Wersje jezykowe
więcej
Ważne informacje
*** Litwa stawia na ppp *** Ostatni numer „Biuletynu PPP” *** Zakończenie projektu systemowego „Partnerstwo publiczno-prywatne” *** O ppp w Polskim Radiu *** Nowa publikacja nt. ppp ***
Newsletter
Archiwum
Zrzut ekranu 2015-12-31 o 15.14.36 Ostatni numer Biuletynu PPP już dostępny!
Biuletyn PPP nr 13 Już tylko kilka godzin dzieli nas od zakończenia projektu systemowego PARP pt. ...
Statystyki
Dziś odwiedziło nas:
151 osób.

W poprzednim miesiącu:
3411 osób.
do góry Partnerzy
Designed by EXPROMO | Developed by APCONA