IPPP » Archiwum 2017 » Warsztaty ppp w Olsztynie

Warsztaty ppp w Olsztynie

Olsztyn, Polska

25 maja 2017

Prezydent Olsztyna Piotr Grzymowicz wraz z Instytutem Partnerstwa Publiczno-Prywatnego oraz Związkiem Gmin Warmińsko-Mazurskich, mają zaszczyt zaprosić do udziału w jednodniowych warsztatach ppp z zakresu efektywności energetycznej. Warsztaty odbędą się w czwartek 25 maja 2017 r. w siedzibie Olsztyńskiego Parku Naukowo-Technologicznego.

O wydarzeniu (program)

Warsztaty, na które mamy przyjemność Państwa zaprosić, odbędą się dzięki przychylności władz Miasta 
Olsztyna. W pierwszej części spotkania przedstawione zostaną praktyczne założenia projektów ppp, ścieżki wdrażania projektów krok po kroku oraz plany Miasta Olsztyna związane z wykorzystaniem formuły ppp. W dalszej części przedstawimy jak w formule ppp przeprowadzić projekty 
z zakresu efektywności energetycznej – modernizacji infrastruktury użyteczności publicznej – dla projektów termomodernizacyjnych oraz oświetleniowych. Na zakończenie warsztatów planowana jest krótka debata z uczestnikami o możliwościach realizacji konkretnych projektów oraz lunch połączony z konsultacjami. Zapraszamy do zapoznania się z programem wydarzenia.

Wydarzenie jest adresowane do przedstawicieli jednostek sektora finansów publicznych. Udział w warsztatach jest bezpłatny. Rejestracji należy dokonać poprzez formularz zamieszczony poniżej.

Rejestracja rozpoczyna się o godz. 9:00.

Miejsce wydarzenia

Warsztaty odbędą się w Olsztyńskim Parku Naukowo-Technologicznym (ul. Władysława Trylińskiego 2, 10-683 Olsztyn).

Kontakt

W przypadku jakichkolwiek pytań zapraszamy do kontaktu z Panem Radosławem Szcześniakiem, który oczekuje na pytania pod adresem email radoslaw.szczesniak@ippp.pl lub nr tel.: 730 933 962.


Rekrutacja zakończona (pozostało 0 wolnych miejsc z 45 dostępnych)

Informujemy, iż pozytywnie rozpatrzono 45 zgłoszeń. Negatywnie rozpatrzono 13 zgłoszeń. Obecnie rozpatrujemy 1 zgłoszenie. Struktura uczestników warsztatów jest następująca:

  • Burmistrz – 2 osoba;
  • Zastępca burmistrza – 2 osoby;
  • Wójt – 6 osób;
  • Dyrektor (Naczelnik, Kierownik) – 10 osób;
  • Kierownik (Inwestycje) – 7 osób;
  • Specjaliści (komórki wdrażające) – 18 osób.

Informacja zaaktualizowana o godz. 13:31 dnia 24-05-2017 r.

W związku ze zgłoszeniem większej, od pierwotnie zakładanej, liczby uczestników – osoby, które dokonają zgłoszenia, począwszy od dnia dzisiejszego zostaną dopisane listę rezerwową. Na liście rezerwowej zapisanych jest 26 osób.

Wersje jezykowe
więcej
Ważne informacje
*** III edycja konferencji ppp "Speed uppp Poland" w grudniu 2018 w Warszawie *** Szkolenia ppp dla przedsiębiorców MMŚP ***
Archiwum
Gmina Police _Instytut PPP Gmina Police – konsultacje rynkowe z sektorem prywatnym (2 projekt)
Konsultacje rynkowe z sektorem prywatnym Instytut Partnerstwa Publiczno-Prywatnego działając na zlecenie Gminy Police prowadzi konsultacje rynkowe dotyczące ...
Statystyki
Dziś odwiedziło nas:
165 osób.

W poprzednim miesiącu:
4189 osób.
do góry Partnerzy
Designed by EXPROMO | Developed by APCONA