IPPP » Archiwum 2016 » Warsztaty ppp w Nakle nad Notecią

Warsztaty ppp w Nakle nad Notecią

Nakło nad Notecią, Polska

22 listopada 2016

Instytut Partnerstwa Publiczno-Prywatnego wraz z Urzędem Miasta i Gminy w Nakle, serdecznie zapraszają do bezpłatnego udziału w jednodniowych warsztatach ppp, które odbędą się  22 listopada 2016 r. w Nakielskim Ośrodku Kultury im. Zygmunta Kornaszewskiego.

O wydarzeniu (program)

Warsztaty, na które mamy przyjemność Państwa zaprosić, odbędą się – dzięki przychylności władz Miasta 
i Gminy – w Nakle. Podczas spotkania przedstawione zostaną praktyczne założenia projektów ppp, a także przykłady 
z sukcesem zrealizowanych przedsięwzięć. W dalszej części przedstawimy jak w formule ppp przeprowadzić projekty 
z zakresu gospodarki wodno-kanalizacyjnej oraz termomodernizacji budynków publicznych (na przykładach zrealizowanych inwestycji). Na koniec opowiemy, jak ważne w dzisiejszych czasach dla każdej jednostki samorządowej są: wizerunek 
i spójna komunikacja.

Ponadto, na zakończenie warsztatów przewidziana jest możliwość indywidualnych konsultacji z prelegentami. Zapraszamy do zapoznania się z programem wydarzenia.

Wydarzenie jest adresowane do przedstawicieli jednostek sektora finansów publicznych. Udział w warsztatach jest bezpłatny. Rejestracji należy dokonać poprzez formularz zamieszczony poniżej.

Wydarzenie rozpoczyna się o godz. 8:30.

Miejsce wydarzenia

Warsztaty odbędą się w siedzibie Nakielskiego Ośrodka Kultury im. Zygmunta Kornaszewskiego przy ul. Mickiewicza 3 (89-100 Nakło nad Notecią).

Kontakt

W przypadku jakichkolwiek pytań zapraszamy do kontaktu z Działem Konferencji i Szkoleń pod numerem telefonu +48 535 006 591.

 


Rekrutacja zakończona (pozostało 0 wolnych miejsc)

Informujemy, iż pozytywnie rozpatrzono 34 zgłoszeń. Negatywnie rozpatrzono 21 zgłoszeń. Obecnie rozpatrujemy 2 zgłoszenia. Struktura uczestników warsztatów jest następująca:

  • Członek Kolegium (Regionalne Izby Obrachunkowe) – 3 osoby,
  • Wiceprezydent – 2 osoby,
  • Prezes Zarządu (spółka komunalna) – 1 osoba,
  • Burmistrz – 5 osoby,
  • Zastępca Burmistrza – 5 osoby,
  • Wójt – 5 osób,
  • Sekretarz – 1 osoba,
  • Dyrektor – 2 osoby,
  • Zastępca Dyrektora – 1 osoba,
  • Kierownik, naczelnik – 3 osoba,
  • Główny specjalista – 1 osoba,
  • Inne – 6 osób.

Informacja zaaktualizowana o godz. 10:14 dnia 18-11-2016 r.

Wersje jezykowe
więcej
Ważne informacje
*** III edycja konferencji ppp "Speed uppp Poland" w grudniu 2018 w Warszawie *** Szkolenia ppp dla przedsiębiorców MMŚP ***
Archiwum
Gmina Police _Instytut PPP Gmina Police – konsultacje rynkowe z sektorem prywatnym (2 projekt)
Konsultacje rynkowe z sektorem prywatnym Instytut Partnerstwa Publiczno-Prywatnego działając na zlecenie Gminy Police prowadzi konsultacje rynkowe dotyczące ...
Statystyki
Dziś odwiedziło nas:
149 osób.

W poprzednim miesiącu:
4191 osób.
do góry Partnerzy
Designed by EXPROMO | Developed by APCONA