Warsztaty ppp w Krapkowicach | IPPP | Partnerstwo Publiczno-Prywatne | Instytut Partnerstwa Publiczno-Prywatnego | PPP
IPPP » Archiwum 2017 » Warsztaty ppp w Krapkowicach

Warsztaty ppp w Krapkowicach

Krapkowice, Polska

7 marca 2017

Instytut Partnerstwa Publiczno-Prywatnego wraz z Urzędem Miasta i Gminy w Krapkowicach, serdecznie zapraszają do bezpłatnego udziału w jednodniowych warsztatach ppp, które odbędą się  7 marca 2017 r. w Hotelu Zamkowy Młyn.

O wydarzeniu (program)

Warsztaty, na które mamy przyjemność Państwa zaprosić, odbędą się – dzięki przychylności władz Miasta 
i Gminy – w Krapkowicach. Podczas spotkania przedstawione zostaną praktyczne założenia projektów ppp, a także przykłady 
z sukcesem zrealizowanych przedsięwzięć. W dalszej części przedstawimy jak w formule ppp przeprowadzić projekty 
z zakresu gospodarki wodno-kanalizacyjnej oraz termomodernizacji budynków publicznych (na przykładach zrealizowanych inwestycji). Na koniec opowiemy, jak ważne w dzisiejszych czasach dla każdej jednostki samorządowej jest wykorzystanie nowoczesnych technologii dla budowania kapitału społecznego.

Ponadto, na zakończenie warsztatów przewidziana jest możliwość indywidualnych konsultacji z prelegentami. Zapraszamy do zapoznania się z programem wydarzenia.

Wydarzenie jest adresowane do przedstawicieli jednostek sektora finansów publicznych. Udział w warsztatach jest bezpłatny. Rejestracji należy dokonać poprzez formularz zamieszczony poniżej.

Rejestracja rozpoczyna się o godz. 8:30.

Miejsce wydarzenia

Warsztaty odbędą się w Hotelu Zamkowy Młyn przy ul. Młyńskiej 3 (47-300, Krapkowice).

Kontakt

W przypadku jakichkolwiek pytań zapraszamy do kontaktu z Działem Konferencji i Szkoleń pod numerem telefonu +48 535 006 591.


Rekrutacja zakończona (pozostało 0 wolnych miejsc z 60 dostępnych)

Informujemy, iż pozytywnie rozpatrzono 60 zgłoszeń. Negatywnie rozpatrzono 17 zgłoszeń. Obecnie rozpatrujemy 0 zgłoszeń. Struktura uczestników warsztatów jest następująca:

  • Burmistrz – 19 osób;
  • Zastępca burmistrza – 5 osób;
  • Wójt – 15 osoby;
  • Zastępca wójta – 2 osoby;
  • Prezes Zarządu (Spółka komunalna) – 2 osoby;
  • Skarbnik – Główna księgowa – 4 osoby;
  • Dyrektor – 6 osoba;
  • Kierownik – 1 osoba;
  • Naczelnik wydziału , główny specjalista oraz starszy specjalista – 7 osób.

Informacja zaaktualizowana o godz. 18:21 dnia 07-03-2017 r.

Wersje jezykowe
więcej
Ważne informacje
*** III edycja konferencji ppp "Speed uppp Poland" w grudniu 2018 w Warszawie *** Szkolenia ppp dla przedsiębiorców MMŚP ***
Archiwum
Gmina Police _Instytut PPP Gmina Police – konsultacje rynkowe z sektorem prywatnym (2 projekt)
Konsultacje rynkowe z sektorem prywatnym Instytut Partnerstwa Publiczno-Prywatnego działając na zlecenie Gminy Police prowadzi konsultacje rynkowe dotyczące ...
Statystyki
Dziś odwiedziło nas:
74 osób.

W poprzednim miesiącu:
9344 osób.
do góry Partnerzy
Designed by EXPROMO | Developed by APCONA