Instytut PPP, najstarsza w Polsce (rok zał. 2003) organizacja zajmująca się realizacją zadań publicznych w formule ppp i koncesji, już od 2006 roku integruje polskie podmioty publiczne w „Izbie Podmiotów Publicznych” wspierając je równolegle szkoleniami ppp, w tym również całymi systemami szkoleń w ramach „Samorządowej Akademii ppp”.
Odpowiadając na rosnące potrzeby administracji publicznej, zwłaszcza samorządów, uruchomiliśmy w 2012 roku system wsparcia instytucjonalnego i doradczego dla podmiotów publicznych modyfikując dotychczasowy zakres programu „Izba Podmiotów Publicznych” (dalej również „Izba”) i dopasowując go do zróżnicowanych oczekiwań ze strony podmiotów publicznych pod względem rodzaju udzielanego wsparcia.
Podstawowym celem prowadzenia od wielu lat programu „Izba Partnerów Prywatnych” jest rozwój szeroko rozumianego partnerstwa publiczno-prywatnego w Polsce, umożliwiającego podwyższenie efektywności działań podmiotów publicznych i pozwalającego na wdrożenie projektów z korzyścią dla interesu publicznego, lepiej niż miałoby to miejsce przy zastosowaniu tradycyjnych instrumentów.
Podstawową zaletą członkostwa w „Izbie Podmiotów Publicznych” jest uzyskanie wsparcia w racjonalizacji finansów publicznych, szczególnie ważnego w aktualnej sytuacji finansowej sektora publicznego, oraz w wypracowaniu nowoczesnego podejścia do zarządzania realizacją zadań publicznych, co obejmuje pomoc w przygotowaniu odpowiedniej struktury organizacyjnej i zespołu zdolnego wdrażać ppp, i w efekcie efektywniej realizować zadania publiczne. W tym zakresie członkowie Izby mogą liczyć na wsparcie doradcze ekspertów Instytutu PPP i współpracujących z nami firm doradczych.
Jesteśmy świadomi, że podmiotom publicznym w budowie kompetencji, niezbędnych dla właściwego działania w trudnych rynkowo warunkach finansowych, potrzeba nie tylko wiedzy teoretycznej, ale i wymiany praktycznych doświadczeń. W ramach „Izby Podmiotów Publicznych” tworzymy zatem warunki dla:
Znając potrzeby naszych Klientów w zakresie wsparcia w efektywnej realizacji zadań publicznych, przygotowaliśmy zróżnicowane pakiety uczestnictwa w „Izbie Podmiotów Publicznych”, dopasowując je podmiotów publicznych różnej wielkości i różnego charakteru.
Elementy w poszczególnych pakietach Izby mogą zostać również indywidualnie dopasowane do potrzeb konkretnych podmiotów publicznych.
Wszystkie podane ceny dotyczą rocznego członkostwa w „Izbie Podmiotów Publicznych” wg powyższej specyfikacji. Są to ceny netto, do których należy doliczyć 23% podatku VAT.
Pakiet "podstawowy" | Pakiet "rozszerzony" | Pakiet "pełny" | |
---|---|---|---|
cena netto | 9.000 zł | 30.000 zł | 95.000 zł |
rabat na dodatkowe usługi | 10% | 15% | 20% |
Każdy z powyższych pakietów daje również dodatkowe zniżki na szereg usług szkoleniowych, doradczych oraz promocyjnych Instytutu PPP, w tym m.in. na:
Aby przystąpić do „Izby Podmiotów Publicznych” należy wypełnić deklarację uczestnictwa (pobierz w wersji do druku) oraz odesłać dokument mailem na adres info@ippp.pl.
Pobierz deklarację uczestnictwa
W razie pytań prosimy o kontakt z Instytutem PPP pod adresem info@ippp.pl.